Özgazi Dairy Foods

Event

Anuga

Locatie

Keulen

Oppervlakte

33 m2

Voor kaasmakerij özgazi realiseerden wij als Cialona een beursstand waarin gastvrijheid,beleving en merkidentiteit perfect samenkomen. De Anuga beurs in Keulen is de grootste en meest toonaangevende voedingsmiddelenbeurs ter wereld. Elke twee jaar komen hier duizenden exposanten en bezoekers samen uit meer dan honderd landen om de nieuwste trends, innovaties en producten in de foodindustrie te ontdekken.

De stand is ontworpen met als conceptuele gedachte een plek te creëren waar het merk op een toegankelijke en sfeervolle manier met klanten in gesprek kan gaan. Hiervoor zijn op natuurlijke wijze meerdere ontspannende zithoeken geïntegreerd, waardoor er op elk moment ruimte is voor persoonlijk contact en proefmomenten.

Ronde vormen als basis

Het standdesign sluit uiteraard naadloos aan op de huisstijl van özgazi, waarbij de herkenbare ronde vormen zorgen voor een natuurlijke flow door de ruimte. Bezoekers worden als het ware de stand ingezogen. Een doordachte manier om aandacht vast te houden en interactie te stimuleren. Door gebruik van complementaire kleuren is de stand een totale beleving geworden met een positieve look en vibe.

Daarnaast is er door Cialona bewust gekozen voor een duurzame werkwijze tijdens het gehele proces. Zo houden we ook bij transport en opbouw rekening met onze ecologische voetafdruk. Ons team reist waar mogelijk elektrisch naar de beurslocaties en we plannen transporten zo efficiënt mogelijk om brandstofverbruik te minimaliseren. We combineren creativiteit, efficiëntie en duurzaamheid, drie kernwaarden die bijdragen aan een sterke, toekomstgerichte beursbeleving, in dit geval voor Ozgazi.

Het resultaat

Tasting corner & ledwall

Aan de voorkant van de innovatieve tasting corner brengen subtiele Nederlandse tinten en tulpendecoraties een warme, lokale sfeer die bezoekers direct aanspreekt. De pilaren zijn zorgvuldig ingericht om de verschillende Ozgazi-kazen op een stijlvolle en overzichtelijke manier te presenteren, waardoor de producten een moderne, frisse uitstraling krijgen en duidelijk volop in de spotlight staan.

Aan de rechterzijde van de stand bevindt zich een imposante LED-wall die direct de aandacht trekt. Hierop wordt een meeslepende video getoond over het maakproces van de kaas, van verse melk tot het eindproduct.

Dankzij de doordachte positie is de video vanuit verschillende hoeken van de stand goed zichtbaar, waardoor het een centraal visueel element vormt dat beweging en beleving toevoegt. Vanuit conceptuele gedachte is in dezelfde wand bovendien een koelkast geïntegreerd, waarin de diverse producten van Ozgazi op een aantrekkelijke manier worden gepresenteerd. Dit maakt het mogelijk voor bezoekers om de kazen van dichtbij te bekijken en te ervaren, terwijl de LED-wall tegelijkertijd het verhaal erachter vertelt.

Ozgazi op de Anuga beurs in Keulen. Fullservice standbouw & Deisgn door Cialona

Een keertje kennismaken?

Neem contact op met Jan (en Nel)

Stuur ons een berichtje en we nemen contact met je op.

Oog voor meer werk