Nou, zo “nieuw” is Jan niet meer, inmiddels alweer ruim 10 maanden op zijn plek bij Cialona.
Tijd om te vertellen wat Jan zoal bezighoudt!
Om bij het begin te beginnen: Hoe kwam je bij Cialona terecht?
Ik hield me bezig met het organiseren van beurzen maar niet direct met standbouw. Toen de kans zich voordeed om bij Cialona aan de slag te gaan, heb ik niet lang hoeven na te denken. Wat me erg aanspreekt is de dynamische markt en werkomgeving en je ziet snel het resultaat van je werkzaamheden.
Wat houdt dat nu eigenlijk in, accountmanager?
Het is mijn taak ervoor te zorgen dat er nieuwe klanten/projecten binnenkomen en de bestaande klanten blijven. Het actief benaderen van klanten (potentieel of bestaand) is hierin erg belangrijk. Zodra de vraag voor een project binnenkomt, stem ik de briefing af en inventariseer wat de doelen zijn voor de beurs. Ik brief vervolgens onze designers en maak samen met onze planning en werkvoorbereiding de offerte. Met de ondertekening van de opdrachtbevestiging door de klant, wordt het project doorgegeven aan een van onze projectmanagers. Uiteraard blijf ik op de achtergrond betrokken en ben ik vaak bij de oplevering van de stand. We delen de foto’s van de stand en de reacties van de klant op de Cialona groepsapp, fantastisch om te zien hoe betrokken iedereen is binnen dit bedrijf.
Heb je nog bepaalde passies die van pas komen in deze job?
Nou, ik vind netwerken en (nieuwe) mensen ontmoeten erg leuk. Omdat we werken voor een grote diversiteit aan vakgebieden, is het telkens weer een uitdaging om een passend concept aan te bieden. Daarbij vind het ik erg leuk de spil te zijn in de vertaling van wensen/beursdoelen van de klant naar een unieke beursbeleving met natuurlijk als ultieme doel een super tevreden klant.
Never a dull moment in mijn job, maar dat is ook precies wat ik zocht en gevonden heb!