Blue World Seafood

Event

Seafood Expo Global 2025

Locatie

Fira de Barcelona

Oppervlakte

40m2

Seafood Expo Global Barcelona 2025 is ’s werelds grootste vakbeurs voor de vis- en zeevruchtenindustrie. Tijdens deze driedaagse internationale beurs komen tienduizenden professionals uit meer dan 150 landen samen om de nieuwste producten, trends en innovaties binnen de sector te ontdekken. Voor bedrijven zoals Blue World Seafood is deze beurs dé uitgelezen kans om zich te presenteren aan een internationaal publiek van inkopers, handelaren, retailers en foodserviceprofessionals. Een belangrijk moment om het merk wereldwijd op de kaart te zetten en waardevolle zakelijke contacten te leggen.

" Zelf wil je soms in de stress schieten maar van uit Cialona werd er duidelijk aangegeven wat de deadlines zijn en wat nodig is."

Visproducten in de spotlights

Met een beursstand uitgevoerd in frisse blauwtinten die doen denken aan de zee, wist Blue World Seafood de aandacht te trekken op de beursvloer. Daarnaast boden de maatwerk presentatie-displays een perfect podium voor hun hoogwaardige visproducten. De stand combineerde zo functionaliteit met gastvrijheid: een uitnodigend hospitality-gedeelte met stijlvolle bar om in gesprek te gaan met bezoekers. Zo maakte Blue World Seafood niet alleen indruk met hun aanbod, maar ook met hun professionele uitstraling en gastvrije benadering.

Render Blue World Seafood

Het resultaat

Product & Presentatie

De stand van Blue World Seafood op de Seafood Expo Global in Barcelona was niet alleen strak afgewerkt, maar vormde ook een krachtig podium voor hun hoogwaardige visproducten. Deze stonden centraal in het ontwerp: speciaal vormgegeven displays presenteerden de verschillende soorten vis op een aantrekkelijke en toegankelijke manier, waarbij versheid en kwaliteit direct zichtbaar waren voor elke bezoeker.

Een echte blikvanger was de achterwand in diepe zeetinten, gecombineerd met het logo van Blue World in subtiel verlicht ledlicht. Deze visuele elementen gaven de stand een frisse, maritieme uitstraling die perfect aansloot bij de identiteit van het merk. De toevoeging van een stijlvolle bar en staantafels maakte de stand bovendien tot een gastvrije plek waar bezoekers in een ontspannen sfeer in gesprek konden gaan met het team.

Een sterke merkpresentatie

Tijdens de SEG in Barcelona trok de stand van Blue World Seafood volop de aandacht van internationale bezoekers uit de industrie. Met een sterke merkpresentatie en een uitnodigend hospitality-gedeelte groeide de stand uit tot een drukbezochte ontmoetingsplek op de beursvloer. Bezoekers hebben kennis gemaakt met de hoogwaardige visproducten en de duurzame visie van Blue World Seafood.

In de video hierboven verteld Ben Sanders, eigenaar Blue World Seafood, je alles over hun beursdeelname aan de Seafood Expo Global in Barcelona.

Een keertje kennismaken?

Neem contact op met Jan (en Nel)

Stuur ons een berichtje en we nemen contact met je op.

Oog voor meer werk