De stand van Vespo op de Heimtextil 2023 in Frankfurt
Vespo had voor ogen zich breed te positioneren op de Heimtextil beurs 2023 met de focus op eigen merken, loyalty, sustainability en blue planet support.
Zij vinden het voornamelijk belangrijk om voor iedereen beschikbaar te zijn en zich in te zetten voor een groenere omgeving met hun duurzame producten en manier van werken.
Storytelling en beleving
Wat betreft de look en feel van de stand, hadden zij beslist geen standaard stand voor ogen. De nadruk van hun beursstand ligt op storytelling en beleving. De opstelling verteld het verhaal en team Vespo versterkt het verhaal, vult aan en neemt standbezoekers hierin mee.
Zij beschouwen hun producten als een ‘piece of art’, wat je terugziet in de verschillende lijsten op de stand. Een van de grote lijsten op de hoek van de stand staat dan ook: The art of 100% recycled cotton. In deze lijst is ook hun product in beweging gepresenteerd.
De drie kleinere lijsten op de wand vertellen een verhaal aan de hand van een interactief scherm wat standbezoekers kunnen aanraken voor extra informatie. Zij lichten hier drie belangrijke pijlers uit: sustainable loyalty, private label en blue planet support.
Blue Planet Support
De lijst met blue planet support op de stand van Vespo gaat dieper in op hun samenwerking met katoenboeren en hoe zij hun materialen verwerken tot producten. Zij streven naar het steeds duurzamer produceren en de mensen rondom dit proces ook te helpen in hun bestaan.
Vespo zet zich ook in voor goede doelen rondom bijvoorbeeld het onderhoud van de Nederlandse Waddenzee.
Hospitality op de stand
Op de stand van Vespo speelt ook hospitality een grote rol. De manier van opzetten zorgt voor een casual manier van contactleggen. Het even binnenlopen en producten zien is hierbij erg belangrijk. Bovendien is de aanwezigheid van de interactieve schermen een belangrijk punt. Hier kan team Vespo met een geïnteresseerde bezoeker naartoe, om daarna dieper in te gaan op een bepaald onderwerp.
Kortom, de stand van Vespo is een beleving op zich. Er zijn bewegende onderdelen, grote eye catchers en interactieve schermen aanwezig. Al deze onderdelen samen, maken deze stand bijzonder en tot een groot succes. De stand is tijdens de Heimtextil namelijk druk bezocht. Het is nou ook niet zo dat je deze stand onopgemerkt voorbij hebt kunnen lopen.