Wij hebben wederom de stand van Zwijsen gerealiseerd op de NOT beurs in de Jaarbeurs in Utrecht. De NOT is een jaarlijks terugkerende onderwijsbeurs, waar veel onderwijsprofessionals een bezoek aan wagen. Op de stand komen verschillende pijlers van Zwijsen aan bod, met elk een eigen hoek en faciliteiten voor toelichting.
Interactieve stand
Er zijn leuke interactieve features in de stand geplaatst, zoals de open photobooth, een aantal touchscreens, een quiz en een presentatieruimte. Deze items maken de stand interessanter voor de bezoeker. Je kunt dingen aanklikken waar je meer over wilt weten en bijvoorbeeld meedoen aan de quiz om je kennis te testen. Meedoen zorgt ervoor dat men een positievere ervaring heeft en hierom ook de stand zal onthouden en daarmee Zwijsen zal onthouden.
Interactie op een beursstand is heel belangrijk, om er dus voor te zorgen dat je bezoekers je onthouden. Een goede ervaring doet heel veel. De photobooth zorgt voor leuke momenten op de dag zelf, maar heeft achteraf veel meer impact. De foto’s worden bekeken, gebruikt en hopelijk zelfs gedeeld op sociale media, zo is Zwijsen weer gezellig in beeld online. Bovendien verzamelt Zwijsen op deze manier veel contactgegevens, omdat mensen de foto’s kunnen ontvangen in hun mailbox.