Beursdeelname en social media

Social media is niet meer weg te denken in onze wereld. Hoe jammer zou het dan ook zijn als je hier geen gebruik van maakt tijdens het hele proces van je beursdeelname?

De meeste mensen zijn ongetwijfeld al heel goed op de hoogte als het om de inzet van social media gaat maar ook eens aan deze tips gedacht?

  • Start met het volgen van de social mediakanalen van de beurs waaraan je gaat deelnemen. Zo blijf je up to date en mis je niets van alles wat er omtrent de beurs actueel is en voor jou en je team van belang kan zijn.
  • Geef sneakpreviews weg (bijvoorbeeld door middel van een visual) van je beursstand en (eventueel nieuwe) producten. Trigger potentiële bezoekers om jouw stand te komen bezoeken.
  • Vraag tijdens de beurs aan een (enthousiaste ?) bezoeker van je stand of je hem/haar heel kort mag video interviewen over zijn beleving van jouw beursstand. En vergeet niet te vragen of je deze korte video daarna online mag zetten!
  • Plaats gedurende de beurs foto’s van je drukbezochte stand op je eigen social media kanalen; laat je zelf zien! Foto’s zeggen nog altijd zoveel meer dan tekst.