De Etos Pop-Up stores: de perfecte introductie van een nieuw merk in het assortiment van Etos
In samenwerking met Hamilton Bright zijn wij aan de slag gegaan met niet één, maar twee pop-up stores voor Drogist Etos, om een nieuw merk van hen te introduceren.
Het is een opvallend concept geworden en zoals ze bij &C al schreven als beauty liefhebber voel je je hier als een “kind in de snoepwinkel”. De store was eerst twee weken te vinden op Rotterdam Centraal en vervolgens twee weken op Utrecht Centraal en is heel veel bezocht.
Wat is een pop-up store?
Een pop-up store is een tijdelijke winkel die maar voor een beperkte periode geopend is. Wat een pop-up store of pop-up shop uniek maakt, is de mogelijkheid om snel in te kunnen spelen op trends, seizoenen en speciale gebeurtenissen. Hierdoor kunnen merken hun markten verkennen, versterken en direct in contact komen met hun doelgroep.
Een dergelijke winkel kan verschillende doelen en samenstellingen hebben, maar het komt erg overeen met een beursstand. Zo staat het project er maar voor een bepaalde periode en heeft vaak als doel om in contact te zijn met de doelgroep.
Door de beperkte duur van een pop-up store ontstaat er, ook dankzij aanvullende marketing, een gevoel van urgentie en exclusiviteit, wat kan bijdragen aan een verhoogde interesse en bezoekersaantal.
Etos Shop: Make-up meets Candyland Thema
De Etos Pop-up Store is bedoeld om een nieuw make-up en skincare merk te introduceren in hun assortiment. Als eerste drogist in Nederland introduceren zij het merk en zijn daar erg trots op.
Als ontwerper en bouwer, in samenwerking met Hamilton Bright, was het doel om een ware ‘candy store beleving’ te creëren voor de doelgroep. Make-up meets Candyland is het thema geworden. Met de Instagramwaardige look & feel is het niet alleen een plek om te winkelen, maar ook kunt genieten van een leuke winkelervaring. Bovendien trekt de setting ook alle liefhebbers naar de winkel.
De tijdelijke winkel van de welbekende drogist is twee weken open geweest op Rotterdam Centraal en vervolgens twee weken op Utrecht Centraal. Ze hebben flink de aandacht getrokken, zowel in de stationshallen als op social media. De activatie is geen reizende beautylover ontgaan!
Leuk project in het vooruitzicht?
Pop-up stores bieden een unieke manier om live in contact te zijn met de doelgroep en dit geldt voor beursstands ook.
Heb je binnenkort een leuk project in het vooruitzicht, dan zijn wij er om je visie tot leven te brengen en aan te vullen met onze ervaring en creativiteit.