Uw organisatie kiest voor een deelname aan een beurs met een bepaald doel voor ogen. Het kan gaan om het promoten van een nieuw product of dienst, naamsbekendheid, nieuwe klanten opdoen of om te netwerken met specialisten uit de branche. Wat uw doel ook is, het is hier altijd van belang om met mensen in contact te komen.
In het geval van Zwijsen, zoeken zij het contact op met de beursbezoeker. De onderwijsprofessional die een bezoek brengt aan de NOT die maar eens in de drie jaar plaatsvind en door corona een editie heeft moeten overslaan.
Om de onderwijsprofessional naar hun eilandstand te trekken, zijn er een aantal facetten ingezet. Zo is er gebruik gemaakt van een flinke eye catcher: de boom in het midden van het eiland. Maar dat niet alleen. Er is ingezet op voldoende standbemanning en een mascotte, zodat er met elke standbezoeker contact kan worden gemaakt, om hun interesses te ontdekken. Zo zijn er veel interactieve schermen aanwezig bij alle speerpunten, zodat mensen hiermee ook zelf aan de gang kunnen.
Ook heeft elke standbezoeker een goodie ontvangen, namelijk een grote shopper tas met daarin onder andere een nieuw voorleesboekje. En als laatst, een item wat het ook goed doet onder veel doelgroepen: een photobooth.
Waarom kiezen voor een eilandstand?
Dit type stand is erg populair onder beursdeelnemers, en dat is natuurlijk niet voor niets! De eilandstand heeft enorm veel voordelen, wat voor een goede traffic op de stand kan zorgen, waardoor u uw beursdoelen kunt bereiken. Zoals al eerder vernoemd, is een dergelijke stand vanuit elke hoek te bereiken, wat het erg laagdrempelig maakt voor de beursbezoeker om uw beursstand te betreden.
Het gaat bovendien bij eilandstands vaak om grotere beursstands van bedrijven die graag wat uit willen pakken op een bepaalde beurs en indruk te maken op hun doelgroep. En uiteraard kunt u ook altijd kiezen voor een ander type beursstand zoals een hoekstand, verdiepingsstand, tussenstand of kopstand.
Bent u op zoek naar een organisatie die voor u een nieuw standconcept kan neerleggen, waarin alle wensen creatief zijn ingevuld? Dan nodigen wij u graag bij ons uit voor een kennismaking, om samen te sparren over uw volgende beursdeelname.
Contact ons voor alle mogelijkheden