Tussenstand

Wat is een tussenstand?

Een tussenstand bevindt zich tussen twee andere beursstands in en is een van de meest voorkomende type beursstand. Hier zijn er vaak veel van op de beursvloer. Des te meer reden om te zorgen dat die van u opvalt tussen alle anderen.

Dit type stand is aan drie zijdes dicht en een zijde open welke gelegen is aan het gangpad. Er is dus  een kort moment beschikbaar om ervoor te zorgen dat de aandacht van de passerende beursbezoeker getrokken wordt. Naast enthousiaste standbemanning, is het van belang dat uw beursstand zelf ook opvalt. 

Vaak is het zo dat een tussenstand een type stand is voor kleinere organisaties of start-ups. Door deze stand modulair te bouwen, kan deze vervolgens meegroeien met uw organisatie. Als u na een aantal beursdeelnames besluit de stand oppervlakte uit te breiden, groeit de opstelling van vaste onderdelen en branding flexibel met u mee.

Trek de aandacht met een tussenstand

En de aandacht trekken tijdens een beurs is iets waar elke beursdeelnemer naar streeft. Een vakbeurs is namelijk de perfecte kans om uw organisatie onder de aandacht te brengen bij doelgroepen uit dezelfde branche. Een eerste indruk maak je maar een keer! Wij zorgen er graag samen met u voor, dat uw doelgroep u niet zomaar passeert. Of u nu kiest voor een tussenstand, kopstand, hoekstand, verdiepingstand of eilandstand, wij zijn van alle markten thuis en ontzorgen uw beursdeelname van A tot Z. 

De tussenstand heeft ook grote voordelen. De opstelling is zodanig dat er drie wanden zijn om naar wens in te zetten. Denk hierbij aan opvallende beelden, slogans, schermen met content of een andere eye-catcher. Bovendien heeft de tussenstand altijd een duidelijke inloop en een compact design.

De tussenstand met vier wanden

Tajima is specialist in bedrijfsvloeren en presenteerden op de Domotex een nieuw product: The Denim Floor. Dit nieuwe product moest de boventoon voeren in de tussenstand van Tajima. Echter zijn er meer producten uit hun collectie tentoongesteld, maar het meest opvallende product was The Denim Floor.

Om de tussenstand op te laten vallen, is van het nieuwe product een gehele wand in het midden geplaatst en deze gevuld met de The Denim Floor. Elke passant die opzij kijkt, is dit product niet ontgaan. Door de extra wand in het midden te plaatsen met erachter tafels om samen te gaan zitten met geïnteresseerden, is deze beursstand anders dan de andere tussenstands in de rij.  

Opvallen met een kleine stand

Een kleinere stand hoeft niet te betekenen dat beursbezoekers deze zomaar voorbij lopen. Wel moet er nagedacht worden over een manier om op te vallen. Een grote stand in een opvallende kleur, loopt men niet zomaar voorbij, een tussenstand daarentegen misschien wel.

Goodies uitdelen of een interactief item toevoegen aan de stand is altijd waardevol en zal altijd de aandacht trekken van meerdere bezoekers. Ook is genoeg standbemanning om geinteresseerden aan te spreken en hen het product te laten zien, van belang.

Bij de tussenstand van Tajima is gebruik gemaakt van een opvallend stand design, wat niet gebruikelijk is voor dergelijke tussenstands. De oppervlakte van de stand is niet erg groot, wat vraagt om een andere aanpak. De extra wand in het midden is hoger dan de zijwanden en volledig bekleed met het product van Tajima waar de focus op ligt. Andere producten zijn aan de zijkant gedisplayd, zodat deze wel onderdeel uitmaken van de beursstand, maar niet de boventoon voeren. Eveneens is aan de voorkant van de stand een zitgedeelte gemaakt, wat uitnodigend is voor passanten.

Kiezen voor een tussenstand

Het alles begint bij het maken van een keuze in een passende type stand. Of het nu een kop- eiland- hoek- of tussenstand is, het moet aansluiten bij uw organisatiedoelen, budget en uitstraling. 

Vervolgens moet er optimaal gebruik worden gemaakt van de beschikbare standruimte. Hier kunnen wij u uiteraard bij helpen. Wij hebben ervaring met het realiseren van stand concepten in alle vormen en maten, zoals te zien is in ons portfolio.  

Contact ons voor alle mogelijkheden